Vi fantiserar om huvudpersonen

Vilka tre saker tror du huvudpersonen skulle ta med sig till en öde ö?

Jag tror att Mio skulle ta med sig Miramis, ett stor hus med sån pannkakor som aldrig tar slut och Jumjum.Av Samuel

Om Mio fyller år

Jag tror att Mio önskar sig att riddaren Kato lämnade dom han hade tagit och ber om förlåtelse.

Om Mio har tråkigt

Jag tror att Mio skulle vara med sin Miramis och fader och leka.

Om Mio skulle bli arg

Jag tror att Mio skulle bli riktigt arg om riddaren Kato skulle ta Jum-Jum eller Mios pappa eller Miramis.

Av Amiira

MIO MIN MIO

Om Mio skulle bli arg

Mio kommer bli arg om riddaren Cato tar JumJum och Mios pappa. Han tänker dumma tankar om riddaren Cato tex att inte den dumma Cato inte fanns. Mio tycker att riddaren ska lära uppföra sig snällt och släppa ut de personer han har fångat in i sitt slott.

Om Mio skulle lägga upp Bilder på Instagram

Jag tror att Mio kommer lägga upp när han rider med Miramis i blixtfart. Och när han går igenom rosengården och ser blommor som kan göra musik. Sen skulle han lägga ut dom goda plättarna som JumJums mamma gjorde.

Om Mio skulle ha tråkigt

Han skulle gå ut med Jumjums pappa och med Mios pappa och leka roliga lekar och sen skulle de gå hem till Jumjums mamma och äta plättar.

Av: Altina 14/10-2016fullsizerender

Kommentera

