Jag heter Amer Khalil

Jag går i klass 4a. Jag tycker om att simma. Jag kan inte simma. Och jag tycker om att läsa bok. Och titta på film BOKSTAVSLANDET. Och min kompis heter Simon. Jag och min kompis spelar fotboll med 4a och 4b.

Det är min syster. Hon heter Nour och jag heter Amer Kalil. Jag bor i Västervik. Jag är 11 år. Och min syster hon är 13 år. Hon går till klass 6A och jag går till klass 4A. Min lärare heter Kato.

Jag går till klass 4A och lite jag går till klass Hjärtat. Och mina lärare heter Sara och Anders. Han är jättesnäll mot mig. Och Sara hon är jättesnäll mot mig.image

Kommentera

