DAGBOK FANTASTISKA

Tack, tack…
Vänta, vet du inte vem jag är?
Jag är den fantastiska Alexia… va… inte nu men i framtiden jag kommer att vara.
Så, jag är en flicka som har två liv och är 12 år. Det är konstigt, men det är så. Min pappa har sitt jobb här i Västervik så alla i min familj vi kom här och vi studierar men på jul och på sommaren är jag i Spanien med mina bästa kompisar och vi gå till fester hela tiden, och på vår och höst är jag i Sverige, så jag kan två språk.
Här (i Sverige) är det jättekonstigt. Här i Sverige har många tjejerna lika hår, några är jättesnälla, men andra är… ONDA. I Spanien gjorde jag balett, tennis, basket, rida häst, simma och nu segla och klättar jag. Mint liv är så.

Jag är en tjej men jag är en konstigt tjej..
Alla skratta åt en lite mask.. men jag är inte så, jag tänker att är lite idiot om man skratta på en lite djur…

Också jag är BÄST på matte… DÅLIG på engelska..
BRA på NO och SO, NORMAL på svenska, BÄST på idrott, BRA på musik och BÄST på bild

Jag älskar laga mat, hoppa i min studsmatta och jag är fantastisk.
Jag hatar kiwi, och studiera engelska…

Och jag ÄLSKAR.. besöka länder. Jag har besökt:
London och Stonehenge, Frankrike, Danmark, Spanien (Valencia, Barcelona, Tarragona, Denia, Javia, Pego, Quesa …) och Sverige (Många städer i Sverige har jag besökt).

Tjejerna i Sverige är normal, vi gör ingenting. Det är därför jag är en spanska och jag vill ha mer rolig…
Spanska tjejerna är bra, vi gör alla saker, vi sova klockan 03:00.

Om ni vill vet mer om mina två liv och ni vill att jag ska skriva mer kommentera och säg till mig ditt namn och kanske du är på min nästa bok.

Glöm inte att jag är..
FANTASTISKA ALEXIA.

Kommentera

