Guldäpplet

För mig var det mycket förvånande, men också naturligtvis mycket glädjande, som jag förra veckan fick reda på att jag är nominerad till Guldäpplet 2015.

I den här länken berättar jag lite om det i Smålandsnytt.
Och i den här länken blir jag intervjuad i P4 Kalmar.
En artikel i Skolvärlden har det också blivit och en i Västerviksposten:
image
En eftermiddag fick jag besök av Ingela på Lärarförbundet. Så här skrev hon.
Jag vill passa på och tacka alla fina, ambitiösa och hårt arbetande kollegor, både på min skola och runt om i landet, för alla goda och utvecklande samtal, samarbete och inspiration – TACK! Tillsammans lyfter vi svensk skola, för ALLA elever!
image

One thought on “Guldäpplet

  1. Ping: Att få möjligheter | hjartatskogshaga hos @frksarapersson

Kommentera

