Tacksam skolförälder – äntligen!

Förra terminen skrev jag det här inlägget om min sons förskola, för att beskriva några saker som jag är djupt tacksam för. Sedan dess har jag flera gånger tänkt att jag ska blogga igen om sådant jag ser som fungerar väl vid mina barns skolor och som jag är stolt och tacksam över. Men tiden rinner iväg och det ena åtagandet avlöser det andra, så för att det alls ska bli av att sprida några goda exempel från andra skolor i Västervik detta år, så har jag samlat ihop några tweets i en storify istället. Håll till godo och TACK alla fantastiska förskollärare och lärare där ute!

3 thoughts on “Tacksam skolförälder – äntligen!

  1. Hej du kloka människa! Jag och min man bjöd alla förskolefröknarna på trerättersmiddag hemma hos oss innan våra barn slutade på sin förskola. Det var grymt uppskattat. Undrar bara om de verkligen förstår hur mycket vi uppskattar dem och hur viktiga de är för våra barn och oss? Dessa fantastiska pedagoger som gett våra barn omsorg, kunskaper och kärlek, det är stort och viktigt. Tackar ännu en gång för din blogg och dina kloka ord, det ger min samma sak som mina barn fått på sin förskola, omsorg, kunskaper och kärlek. Du rockar, jag hoppas innerligen att du vet det!

  2. Ping: Kära, kära ”fröknar”! | hjartatskogshaga hos @frksarapersson

Kommentera

