Ett brev

Det kom ett brev idag från en före detta elev.
Kära du, vad det gjorde mig glad! TACK, TACK, TACK!

SARA

Hej Sara! Tack att du har varit och att du är snäll mot mig. Du är den bästa läraren som jag har haft, from i början jag visste att med dig skulle jag haft kul, och det gick som jag hade tänkt med ett snäll lärare som älskar oss. Du har gjort allt för oss så att vi känner oss glada och inte ledsen, och för det tackar jag dig. Vart som jag går so kommer jag sakna dig. Du var den ända läraren i skolan so var så så så så snäll mot oss alla som var i hjärtan. Bara att det var du har jag lärt mig så mycket därför det var du som sa till os att jobba hård. Älska dig ”SARA ”.
image

Kommentera

