Jag känner er värme

Tack Susanne, Paula, Lotten, Kent, Lotta och alla andra som gett mig stöd de senaste dagarna. Ni finns på Twitter, på Facebook, i min familj och på min skola. Vi är alla små i förhållande till vad som händer i världen, vad familjer och barn måste igenom och hur Migrationsverket väljer att inte planera och genomföra utredningar med barnperspektiv. Men ni skriver till mig, pratar med mig och jag känner hur ni famnar både mig och mina elever och det betyder mycket. Ord gör något med mig, med oss alla. Jag känner er värme och det ger mig kraft att möta barnen och ge dem kraft. Tack!

Kommentera

